Sunday 9 June 2013

wink wink!!

ASSALAMUALAIKUM.... :D

SORRY MR.BELOG!!
lama gila tak update kan..hehehe aaf ye lalling mr.belog...well as uni student, aku busy skit laa...hehehe jawapan cliche nak mampus!
Btw now..aku ok2 ja walaupun JAUHHHH dari ibu n papa :(
ekcelly..aku ada sumthing nak cite..tapi..hmmm
ok..Well as u know...im 20 now...YEEAAAYYY!!!!
Biasa la umur umur ni memang kes common nya adalah cinta rite..bila tak de sape2 tu mula la gelisah and start thinking yang aku ni tak laku ke??
TAPI..bila ada yang mula tunjuk minat..aku rasa macam nak lari jauh sebatu!! serius! tak main2..
Aku tak tau dengan perasaan sendiri..ohh common wani u noe urself ok! tapi dalam hal ni aku memang tak tau...
TAKUT?? SERIK??
tak lah..mana ada..cuma aku confuse je kot dengan diri aku sendiri..entah la  kan...lagi satu...
MASALAHNYA!
macam ni.. mamat ni kawan sekelas aku sebenarnya.. kawan aku yg merupakan one of my besties kat sini minat kat dia time sem satu dulu..minat tahap mana tu aku tak tau..tapi sekarang dia cakap tak minat dah..well maybe yes and maybe no rite..so..nampak tak kalau tiba2 aku ngan mamat tu..nampak tak apa yg aku cuba nak sampaikan ni? sebab tu laa aku tak tau nak buat macam mana..aisshh pening!! lagi satu..macam tak bes ja kalau kawan kelas aku  yg lain tau..mcam malu..so kalau kami ada apa2 aku kena sorokkan benda ni daripada 16pasang mata!! maksudnya 32 bijik mata...
WOW banyak tu!!!

THEN apa yg mampu aku buat is..doa!! yes.. 
YA ALLAH..ANDAI MEMANG  DIA YANG TERTULIS UNTUKKU...SATUKANLAH HATIKU DENGAN HATINYA..AMINNN

tuttuttut: aminkan doa aku tu eh...love u !!

No comments:

Post a Comment