Saturday 24 September 2011

seminggu yg busy!!

ASSALAMUALAIKUM SUME SUME...


Minggu ni aku tersangad lah bz... mau x nya smua lecturer lau bole nak wat klas 24hours!! tmbah2 puan fauziah..lctrer math...huhuhu
Tu blom masuk lagi ngan aktiviti biro aku(sukan n kbudayaan) yg tengah bz ngan perlawanan bola jaring...abeh klas terkjar2 aku salin baju trun padang....ye la nama pon urus setia..kalau lambat mcm mana kan??
Roomate aku hari tu berperang...so until now diowang xckp2 lagi...yg jd mangsa of coz aku...boring sihh duk kat lam blik...nasib baik da cik haz yg sudi study ngan aku...
Badan pon rsa xbpa nak sihat....pagi2 bangun rasa cam demam...tapi aku abaikan ja..xbole nak manjakan sgt dah....


CUTI ni pon still kja btambah2.....tutor math lctrer mintak 3chapter skli gus...hri slasa kna anta...mau pning aku ngan math....report pon xnmpak byg lagi...


OHH YAA!! aku dah wat spect baru!! kihkihkih 


:( minggu depan xbole balik....sadissssssssss
tp apakan daya aku kna la kuatkan smangat kan....
GO GO CHAIYOK!!!!!!! =)

tuttuttut: oke lah yer nak g wat kja...sementara mood rajin x cabut lari....

No comments:

Post a Comment