Saturday 24 September 2011

TUTUP AURAT N ANTI COUPLE

ASSALAMUALAIKUM SUME SUME...


apa pulak tajuk mu yg pelik bebeno nih wani oii??
OKE2....cool down...
ni kes da kempen kat kmpp...ye la memandangkan sekarang musim mengawan kan.....kihkihkih TOLONG ABAIKAN STATEMENT ITU terima kasih
sebenarnya setiap taun pon ada ja kempen tuh...
so isnin n khamis ni kena la pakai baju warna purple or pink utk pompuan n black or white utk lelaki....
kwn2 aku ckp = wani tetiap hari pon anti couple dah....
oke tu memandangkan warna asasi aku adlah pink....kuikuikui nak wat mcm mana dh memang baju aku kebanyakkannya pink kan??
tapi..bagi aku la kan of coz la semua akan pakai warna yg ditetapkan...
nak org pandang 2 3 mcm ka kat kau nyah kalo pki baju wrna lain.???
so kesimpulannya ianya xlah memberi kesan sgt.....BAGI AKULAH YERRR.......
then ada jugak aktivity sampingan yg lain n aku rasa yg lainnya seperti solat jemaah kat dataran semua2 tu akan memberi kebaikan kat kitalah yer... :D


tuttuttut : next week xleh balik..minggu lagi satu pon entah la..so kamu yg cute..tolong doakan aku supaya tabah yer...kihkihkih buat terukk bole wani nih

No comments:

Post a Comment