Sunday 27 November 2011

SEMESTER 2 ??

ASSALAMUALAIKUM SUME SUME


pekabo??mudah mudahan sihat lah hendaknya yer... :D


YES aku dah ada di semester dua dah... rasa cam baru ja aku jejakkan kaki dalam dunia matrik ni...
Banyak keja yg aku kena buat...semua subjek masing2 ada ja assignment... :( dinamika pon ada huhuhu..


APA TU DINAMIKA??
ERRKK ....dinamika tu macam kelas penampilan la pendek kata nya...time kelas tu,,ampa xbole nak suka2 pakai baju ala2 rainbow gitu(colourful) n tak boleh jugak pakai baju colourless (eh bahaya!!!) hehe...Bagi perempuan baju kurung yg ampa pakai xboleh lebih dari 4 warna!! TAK MELEBIHI 4 WARNA!! bagi lelaki pulak baju ngan tie mesti kena...tie mesti kena paras pinggan...tangan xboleh lipat or selinsing(tataw la ejaan dia btul ke tak ni) huhuhu pendek kata kat dalam kelas ni selama 1 jam trasa cam 1hari ja..hahaha banyak songeh protokol sangat la....


PHYSICS
physic aku lecturer dia still sama cuma berubah sikit ja...kalau dulu cikgu zaidi jd lecturer tutor cikgu sakiman lctrer kuliah tapi sekarang dah terbalik..tu ja..cikgu sakiman pilih kelas kami sebab da x factor...dia la yg ckp..haha yg bes adalah cikgu sakiman ni dia 'special' sikit..kalau ampa selalu dengar 'senduk2 fifi' kat hotfm tuh,,aku boleh describe kan dia macam fifi tu lah..waa aku leh tengok fifi tu secara live you!! jangan jeles okeh..hehe tapi cikgu sakiman sedikit keras kot...sikit je la maybe dalam 2% kot..dulu dalam lecture dia serius sikit..tapi bila dia ajar tutor untuk kelas kami kali ni aku dapat rasakan yg kelembutan n happy go lucky dia tu makin terserlah la...tapi still kami SUKA..maybe tu lah xfactor yg dia maksudkan tu..kami tak kisah pon dia lembut...oke jerr.... :D


lecturer yang lain alhamdulillah oke...cuma 1 ja Pn.Azira..lecturer bio aku yg teramat lembut n aku syg gila kat dia dah pindah...huhuhu hilang 1 tempat untuk aku bermanja dah...sadis2....


Pasal aku nak tukar ke PDT tu insyallah aku teruskan kot hasrat tu..rasa cam tak boleh nak cekau je semua benda..so apapun keadaan aku akan pastikan aku akan pilih yg terbaik..insayallah...


tuttuttut : tolong doakan aku jadi yang terbaik oke...terimakasih :)

No comments:

Post a Comment