Thursday 17 November 2011

cuti semester .... ohoiii

ASSALAMUALAIKUM SUME SUME....


DAH NAK ABEH CUTI BRU NAK UPDATE BLOG KER????
HIHIHI.....I MISS MY MR.BELOG!!


bukan aku xnak update laa...cuma memandangkan brukband aku ni dah tak terbayar jadi dengan rasminya celcom pun putuskan lah pertalian antara kami... nak dijadikan citer pulak bila papa p bayar kat kedai yg menawarkan pelbagai perkhidmatan pembayaran seperti bil,cukai and apa bagai lagi (sempat lagi aku iklan) orang kedai tu pulak lambat bayar kat celcom...dekat 4 5 hari gak r aku stress...dah malas citer sal ni...


Cuti aku ??
Dengan bangganya aku ckap yg aku buat benda2 tak berfaedah sepanjang aku berada dirumah...
antaranya :
-makan(oke tu mmg kwajiban aku oke)
-tidur yg terlebih
-memanjang menghadap tv
-tengok movie yg didownload
-facebook-ing


tu la kja aku...sampai aku tak keluar2 dari rumah..hihihi
then khamis lepas aku p sekolah ngan haz,kin n wawa.. mulanya niat nak p amik sijil LCCI ngan nak jumpa cikgu..tapi syg sijil tu januari depan baru dapat...so apa lagi jelajah sekolah cari cikgu la..jumpa cikgu dayah,bedah,norita,su lin feng,wan n sir yap...n ada lagi oh ya teacher raihan n ustazah...hihihi 
yang xbesnya ramai cikgu nak pindah g sungai petani...so nanti xboleh la nak p sekolah cari cikgu dah...huhuh mesti ramai cikgu yg kami xkenal nanti...


isnin lepas lak aku,haz ngan wawa p cs...hehe menghabiskan masa n wang ringgit..
bowling,mcD,wayang (toyol),shopping
find..gambar ni memang aku sendiri pon takut nak tengok..hihihi
ni pulak gambar kami tiga orang dalam.......sendiri mau teka oke :D
so far crite tu oke la not bad sangat n menarik jgak la tp still aku xdpat cari apa moral of story dia...hehehe macam tak da motif pon ada jgak...so sesapa yg ada moral of story dia boleh la gtaw aku oke...




tuttuttut: esok dah nak balik kmpp!! :(

No comments:

Post a Comment