Thursday 5 May 2011

BOLE???

ASSALAMUALAIKUM SUME SUME...

HEHEHE...amacm oke dakk??? (oke mendanya hg ni wanee oii??)
Ish laa...sudah gaharu cendana pula,sudah tahu wat wat tanya boleh taboh kang pula....
Xkan xnampak apa2 perbezaan kat mr.belog aku kot...x nampak ke dia lagi hensem tuh...cian dia nanti dia majuk x kasi aku update koott....
Ni suma atas komen besprend aku lah CIK HAZWANI r..
Dia cakap mr.belog aku yang dulu agak memedihkan mata sebab maybe warna hitam...
So,aku pon dengan comelnya jelajah la sana sini nak cari template.... n TAADAAAAA!!!! seperti yg ampa lihat laa an...
HEHEHE....lepas ni ada la pulak yg nak kata aku ni cam bebudak...so, aku jawab siap2 la ea...
Biaq laa dah memang aku ni budak budak muda rumaja lagik...so what???


tuttut...tuttut...: sebarang komen bole la komen o jerit je kat sebelah....

No comments:

Post a Comment