Tuesday 17 May 2011

EHSAN'S MEMORY??

ASSALAMUALAIKUM SUME SUME =)


Ehsan's memory?? Benda alah apa pulak cik wanniey oiii???? Sabaq sat leh dak??Nak story r nii...


TODAY pagi-pagi (ekcelly tgh hari doe =.=") aku dah terpacak kat bas station..MMMM...ye ye..pengangkutan awam tu dah jadi kenderaan utama aku sekarang nih...dan seperti biasa hampir sejam baru dengar bunyik enjin bas tuh..=.=" SENGALL!! Jerit aku dalam hati...bosan dah aku tunggu bas nih..selalu camni..


EKCELLY aku nak pi kuala ketil..Aku ngan bety nak pi cop surat perjanjian matrik tuh...Sampai k.ketil aku merempit ngan bety pi sekolah than terus tangkap gambar(passport)...Kat sekolah sempat gak la jumpa beberapa orang cikgu and ucap SELAMAT HARI GURU CIKGU!!!!!^^ LOVE U!!!



Pastu laju2 pi umah cik jihah nak p restoran ehsan...Kami (AKU,BETY,GHA,KIN,HAZ N WAWA) dah plan nak jumpa kat sana..Ye la wawa dah nak pi shah alam, gha kelantan...So,nanti mesti dah susah nak jumpa..

GANG GILA2 KAMI


haz,!!!,wawa,gha,bety
kikin..bety..!!!
gha,!!!,bety


HAAA...berikut adalah serba sikit gambar kami....
BALIK tuh cik gha vroom...vroom.. hantar i balik umah ditemani cik baiti....
UNTUK seketika merasa lah jugak macam mana rasanya ada driver...hukhukhuk ^^
BTW...thanks gha sebab sudi belanja n ngantor den ni pulang..hehehe

tuttut...tuttut... : ekcelly dari semalam dah nak tulis entry nih tapi pakcik celcom wat prob lak.. almaklumlah bodband xbayo lagik... n to all myfren upthere...i lurve u all very much!!

No comments:

Post a Comment