Monday 2 May 2011

jgn nyesal babe...

ASSALAMUALAIKUM SUME SUME...

NYESAL???eh lu pehal??? ok ok dahh..jgn mrepek tak tentu hala dah..

Ekcelly aku yg rasa menyesal sebab aku tak buat part time job..Kalau aku keja la kan dah sah2 aku leh shopping sakan sempena nak smbung study nih..Mintak kat ibu n papa?? Segan kot nak mintak yg bkan2...Nak byr yuran lagi nanti..haha bankrap kot...naseb bek tinggal aku sorang kalau da 10 ank yg mcm aku ni mampus larh...

OKE...ni reason aku knapa aku xnak keja...
malas adalah alasan utama...kihkihkih x laa...sebenarnya aku rasa kalau masa ni laa yg ada untuk aku spend time ngan family.. Ye la nty dah p blajaq mesti xboleh nak duk umah lelama mcm skrang dah...ye dak??(sila stuju) at least nanti agak2 rasa rindu lah jgak igt2 time ni.. huuuuuuuuu cuak jugak nak tinggal umah,katil,tilam,bantal,my pooh,bear,tv,radio,scoot-scoot,...,...,... and ... .(bajet bdak yg xpnah tinggal umh lbih dri seminggu mcm ni ahh..huhuhu)

tuttut...tuttut...:timt aku tlis entry nih aty aku tengah membara gilerr dgn tuuuuttt...aku xske kau...bole?? =.='

No comments:

Post a Comment