Sunday 8 May 2011

OMG!!!!

ASSALAMUALAIKUM SUME SUME...


OKE...1st of oll aku nak tanya ampa sume sihat???hehehe saja2 je nak gedix2 sket hihi..
WAAHHH aku kenyang siot...makan nasi 2 pnggan kot..hehe
Ekcelly hari ni along belanja kami sume makan sempena hari ibu...
SO..dah jadi lumrah la kan makanan yang peling sedap kat dunia ni adlah makanan PERCUMA ye dak??? (x??sukati ko laa labu..)
 TAPI da satu benda yg sedikit xbes......mmmm camni..esok aku kena p blajar moto sebab lusa(selasa) dah nak test...tempat yg aku belajar tuh kat baling and agent yg aku amik tu kat k.ketil...so,sejak aku pindah pdg serai nih susah la sikit nak ulang alik sana...Ingat nak mintak jasa baek along n kak nora antar aku balik memandangkan depa duk kat k.ketil,,,TAPI,,,,hampeh...along xnak hantar sebab dia cakap lusa nak kena mai lagi...ukhukhuk papa pon cakap klo tido umah along dia xpayah nak hantar dah selasa nih..
MASALAHNYA...aku...aku memang brmasalah nak tido umah orang termasuk la abang sendiri.....rasanya  last aku tido umah orang (makcik aku) pon tiga tahun lepas...tu pon jenuh nak lelapkan mata nih...
Bukan aku xnak try tapi lusa kan dah nak test moto..aku takut jugak nanti kalau dah xboleh nak tido nanti p sana mengantuk...xka boleh menjejaskan aku....huhuhuhu seyes aku takut walaupon ampa mesti kata
 eleh minah ni..poyo r..suka sangat r susahkan orang..takat nak p test moto ja apa da hal...


TAPI bagi aku ni bukan benda kecik atau main2...ampa x tkut sudah r..aku takut..so,what???
INSYALLAH aku akan try tido umah along kot...tengok laa bangun pagi esok aty aku kata pa...
SEDIH sangad nak kena tinggal katil aku walaupon semalaman jer.... =.=" ngada kan???


tuttut...tuttut... : ampa ampa yg baca entry nih plis oke plis doakan aku supaya aku lulus test nanti!! tengss....(perasan x ayt yg aku gna tuk entry ni sdikit skema kan????)

No comments:

Post a Comment