Friday 20 May 2011

SEKALI LAGI..........

ASSALAMUALAIKUM SUME SUME


YE YE....SEKALI LAGI..ye sekali lagi aku naik bas kulim-baling tuh....
TAPI rasanya aku dah macam expert sikit dah hehehe...
KALI ni tunggu bas kul 10.15 pagi camtuh..bas mai kul 10.30 lebih kurang laa so tak da la aku lama sangat bertapa kat situ...
EKCELLY ni semua sebab careless aku... cop untuk perjanjian matrik tu cuma satu copy jer... depa mintak 2 kot..
SO nak tak nak aku n bety trpksa p lagi sekali......
KAT sekolah kena pulak sesi kaunseling dengan berbagai cikgu termasuk dengan real kaunselor...
TAPI aku appreciate sangad atas semua nasihat2 cikgu2 tuh... TERIMA KASIH CIKGU!!
LEPAS semua selesai aku pon SEKALI LAGI jadi penumpang bas tuh bersama sama budak sekolah yg ada antaranya sangat lah menyengalkan!!! 


BALIK tu pulak terus siap2 nak p seberang jaya beli seluar and beberapa keperluan lainnya lagii..
PASTU ke nibong tebal jenguk maktam yg baru lepas operation ..kak yani n kak lina pon ada..xlupa kucing2 depa xspesyelly kucing parsi yg sombonk tuh.. =.="
YANG BES p jumpa MINMIN!! hehe
juz fokus muka minmin ja yg lain tolong abaikan
OWW..OWW...on the way p nibong tebal tuh ada lori ais terbalik..tapi driver dia xda apa2 kot..

oooooo....yaaa... sekarang dah tengah start kemas2 barang dah....tsskk...tsskk...camna lah kat sana nanti kan??sadis sangad nak tinggal umah...hukhukhuk!! so dengan itu suara mr.belog pon aku dah tukar...nak kasi naik semangad sikit...header??oke x??esok lau sempat nak cari tmplate lak nak kasi mr.belog jadi encem sikit..sebelom ditinggalkan.. :(

tuttut...tuttut... : to uowlss doakan aku tabah menjalani hidup baru okeh??hehehe

No comments:

Post a Comment