Saturday 21 May 2011

SELAMAT TINGGAL ='(

gambar hiasan


HMMM,,, Esok aku akan menjalani satu kehidupan baru yg asing...
PERASAAN?? sadis yg amat sangad..(seyes aku xtipu kali ni)
18 tahun kot aku tak pernah berpisah dari ibu ngan papa.. Paling lama pon 2-3 hari ja..
KALI ni setahun..memang boleh balik tapi keadaannya mesti tak sama dah..
MATRIK setahun..degree 3-4 tahun..kerja ??
DAH memang lepas ni kehidupan aku dah tak macam dulu..duk umah semua disediakan...
SAKIT demam suma ibu ada..
KALAU kat sana nanti macam mana??
AHHHH!! sumpah aku sedih... (air mata dah nak jatuh!! OHH NO!! wani tahan!! )


DAH!!so, suma barang boleh dikatakan 89.99% dah siap.. cuma ada lah sikit2 lagii..
MACAM semalam jaa aku cakap
                                      chillax..ada lagi seminggu la..
TAPI sekarang
                                     alamak!! esokkan dah nak p..huhuhu
TAK pa wanniey saffuan mesti kuadd!!!
RASA cam semua barang aku nak angkut bawak sekali...


SELAMAT TINGGAL semua... =(


tuttut...tuttut... : kan bes kalau boleh tinggal kat luar jaa..
                             nak tukar tmplate pon xsempat lagii...

No comments:

Post a Comment