Saturday 28 May 2011

KMPP IS RAWKK YO!!

ASSALAMUALAIKUM SUME SUME... =)

WAHHH RINDUUU KAT MR.BELOG!
OKE memandangkan aku tersangad lah mengantuk, so suma citer akn dipendekkan...
1st day kat KMPP memang aku macam nak jerit kuat2 AKU NAK BALIKK!!!!! 
SEYES trasa asing gila kot!! bahasa pon campur2 macam rojak dah.. roomate lak 2 dari kl 1 dari klate..
SO bygkan UTARA + KL + KELANTAN bla bercakap.. tak ke haru biru jadinya...
ORENTASI plak sangad lah menyiksakn!!
1st time masuk practicum rsa macam aku ada kat pluto dah!!
SEYES! sangad lah asing...


BUT after akak fasi a.k.a KAK BAINUN cakap..
OKE akak nak korang kenalkan diri..nama pnuh,nama panggilan,asal dan perkara pelik yg korang suka buat..


MACAM-MACAM kot yg pelik! gentel telinga la,gentel benang sampai tido la,wajib minum nescafe setiap hari la,tido pakai stoking la (oke tu aku), etc..etc..
PASTU akak anun wat pulak sesi yg aku gelar JEJAK KASIH..remindkan kita pada parents kita..
SESI tu tak kira laki o pompuan suma nangis cam monyet hilang anak!!(monyet nangis ke kalo ank dia hilang???)
AND after that semua become closer!!maybe sebab we all dah kongsi masalah or apa yg terpendam kat dalam hati kan??rindu,sedih,geram semua2 lah perasaan tuh!!AHH 1st time kot aku share perasaan aku kat orang lain...dah la share kat 24 orang sekali gus!! PERHH heaven!
SO alhamdulillah aku pon dah rasa makin selesa and gumbira kat sana and hopefully kami semua boleh cooperate to achive 4flat together! INSYALLAH...


JADI kat sini aku nak simpulkan yg tak lah teruk sangad matrix nih!!bes apa!! tambah tambah lak blok hostel aku yg sangad penghujung dunia dari kuliah,lab and bilik tutorial!bes kan???=.="

No comments:

Post a Comment